woensdag 24 oktober 2012

Welcome



Welkom op mijn weblog.
Eindelijk is het er dan van gekomen en na heel wat uurtjes puzzelen is mijn weblog klaar om bekeken te worden.

Even iets over mijzelf
Mijn passie voor antieke paspoppen begon zo’n kleine 5 jaar geleden.
Heel wat uren ben ik bezig geweest om de mooiste exemplaren te kunnen bemachtigen.
En nog steeds ben ik iedere dag bezig mijn collectie te verbeteren en zoek ik de hele wereld over naar zeldzame poppen.
Naast de paspoppen onstond er een nieuwe passie, namelijk antieke Victoriaanse kleding en alles wat daarbij komt kijken zoals antieke schoentjes, corsetten en crinolines.
Het intrigeerde mij hoe prachtig deze kleding vaak gemaakt werd, de stoffen en het kant en hoe het gedragen werd.
Na heel veel gelezen en gezien te hebben op dit gebied, vind ik het erg leuk om deze informatie met jullie te delen.


Op mijn "Home" pagina zal ik stukjes schrijven over bepaalde mooie dingen, uitjes en leuke nieuwtjes!
Op "Found Treasures" zal ik jullie op de hoogte houden van mijn nieuwe vondsten en op "Collectables" zal ik zoveel mogelijk schrijven over mijn specifieke verzameling en alles wat daarbij hoort.
Ik hoop dat jullie net zoals ik kunnen genieten van al het moois dat er vroeger gemaakt werd en jullie te kunnen inspireren hoe prachtig dit alles in ons eigentijdse interieur past.
Veel plezier op mijn weblog!